Sunday, October 23, 2011

Lagi Power Lagi Best





hai semua, nama saya Aliff. Saya sekarang berada di kampung. Saya anak saudara anti saya. Saya suka main bola. Cita-cita saya ialah juruterbang.Cita-cita adik saya ialah doktor. 


Assalamualaikum wbth...

ehehe...yang kat atas tu my nephew yang taip.
Cuti Deepavali ni dia n family ada balik sini...
seminggu tuu cuti, excited la Hjh. Nenek n Hj. Tok Ayah dapat main ngan cucu-cucu...
Aunty pon sonok jugak...heeee~~~

Hari ni kitorang test kete baru aunty awa...

Perodua MYVI


Kete dah 2 minggu dapat tapi hari ni baru dapat guna GPS...Hj. Tok Ayah yang setelkan setelah terdapat sikit masalah teknikal ngan kedai Perodua tuu...


Baca manual dulu (dat is Aliff's abah)



tengah menyetting Puan GPS


humairah pun ada (inai kat jari tu sume kje hjh. nenek, ehehe)


"betol dop ni humairah?" tanya encik abah

jom jalan-jalan....weeee~~~

Lepas ni boleh la cuti-cuti Malaysia ngan cik MYVI baru ni...
nak pegi mana ye hujung tahun ni...mmm
ada cadangan tak???
ehehe

.
.
.
.
.
.
.

vroOm vrOom!!!!

No comments:

Post a Comment

© 2009 'Two-column photo blog' by HUGE photo blog

Back to TOP