Thursday, March 28, 2013

selamat pengantin baru



السلام عليکم ورحمة الله


alhamdulillah
 my dearest bestfriend merangkap xhousemate,xclassmate,xpracmate,xcarmate dah selamat mendirikan baitul muslim hari sabtu yang lepas
barokallahulakuma wabaroka 'alaikuma wajama'a bainakuma fikhoir
diucapkan buat puan fatimah zahrah binti mahamud dan pasangannya incik amirul amir
moga baitulmuslim yang dibina berkekalan dan bahagia bukan sahaja di dunia tapi sampai ke syurga sana
insya Allah
marilah sama-sama kita melihat foto-foto yang sempat ditangkap menggunakan kamera sony pink kesayanganku yang sudah agak lama bersama-samaku ke hulu ke hilir
(ayat skema*.*)


sekitar akad nikah 
(23 Mac 2013)

detik2 sebelum akad dilafazkan...dubdab3

alhamdulillah, puan fatimah bergelar isteri hanya dengan sekali lafaz...bak kata mastura, sesaat je lafaznya^^

snap2 @masjid chendering


kat bawah ni pulak gambar yang diambil semasa bekwoh^^
(24 Mac 2013)

antara rakan2 yang hadir

kami yang menyibukkan diri semasa sesi outdoor photog

pengantin baru^^

mereka2 yang turut serta (mastura tiada dalam gambar)

lepas ni giliran siapa pulak ye
xsabar nak g serbu :p



p/s::terima kasih yang tak terhingga buat cik syarifah munirah sekeluarga di atas tajaan penginapan
hehe,xsempat nak sembang banyak2 dengan cik irah...insyaAllah jumpa lagi^^


3 comments:

  1. Hehe..entry yg sgt sweet..pnjng umo mrh rezeki jumpe lagi ye dila..x sabar nak pegi walimah dila plok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dila..irah ni..ehee:)

      Delete
  2. heee,ble la agaknye walimah sy...irah dulu bokalih, ^^

    ReplyDelete

© 2009 'Two-column photo blog' by HUGE photo blog

Back to TOP