Tuesday, October 26, 2010

Teringat zaman dolu kala...part 1

Dalam duk tengah study tuk exam ni tiba- tiba jadi teringat masa zaman muda-muda dulu...hik3. Bukan bermaksud saya sekarang ni dah tua, tp zaman muda-muda tu refer pada zaman sekolah ngn zaman masa duk kt matrik dulu.

Hmmm, kalau diikutkan dah 5 tahun meninggalkan bumi Naim yang bertuah tu. Teringat pada sahabat-sahabat, pada cikgu-cikgi, pada mudir....Hmm, apa kabar agaknya mudir sekarang ni ye. Teringat time die bagi nasihat masa perhimpunan pagi hari ahad. Segala yang diberitahu amat bermakna dan penuh dengan isi tersirat serta diselitkan lawak2 spontan. Tujuannya cuma satu, ingin memandu anak- anak Naim menuju jalan yang betul. Seingat saya, tuan mudir sangat komited dalam menjalankan tugasnya. Beliau seringkali turun padang bersama- sama dengan cikgu2 dan para pekerja demi memastikan bumi Naim terjaga dengan kemas. Seingat saya beliau pernah membaiki sendiri tandas pelajar yang tersumbat, berkebun etc. Kagum saya dengan sikapnya...kepimpinan melalui teladan:))


  Tn. Hj. Wan Mohd Yasim bin Wan Seman

Gambar kt bawah ni pulak bangunan sekolah yang banyak memberi kenangan yang xmungkin luput diingatanku ini...hehehe
Miss my old days here

Okey, next pitchas are some memories that i had with my friends...huhu, mishh uols so much...:))
tuan empunya badan...^_^

My classmates masa form 4

Budak-budak nakal 5UK...:)

Teeq,me,Amal n Ady...rindunya

Tema Grand Dinner::Hijau...hi~~~

Huhu...semoga persahabatn yang terbina akan terus berkekalan walau awak-awak semua da jauh dari mata saya. May Allah bless~~~

Next part will be about my memory kat matrik...:)



No comments:

Post a Comment

© 2009 'Two-column photo blog' by HUGE photo blog

Back to TOP