Monday, October 15, 2012

random...



Assalamualaikum wbth


how are you readers?
how is your iman doing?
^^.

aku. baru usai menilik-nilik blog mereka. ya. memang kesukaanku begitu. baca kisah mereka. baca coretan mereka. lalu aku kutip sedikit demi sedikit ibrah untuk aku jadikan panduan. bagi hala tujuku mungkin. atau pengajaran buatku.
terkadang aku cemburu. bila membaca penulisan mereka. yang begitu menusuk hati. jauh masuk ke dalam. hingga mampu menjatuhkan air jernih keluar dari kelopak mata. aku tahu, ia satu anugerah 
daripada-Nya buat mereka, insan terpilih.
namun. aku sangat bersyukur. dipertemukan dengan mereka. walau hanya menerusi maya.  
didedahkan dengan begitu banyak cerita. begitu banyak pengalaman. walau kebanyakan mereka lebih muda dariku.

semoga kalian tidak serik untuk terus menulis. untuk terus mengusik hati ini.
dan moga aku juga bisa menjadi seperti kalian. dapat berkongsi cerita. walau tidak mampu menusuk. 
^^.

******

pagi ini rasa agak bersemangat, walau diuji dengan demam selesema.
aku. akan tetap terus tersenyum.
kerana aku tidak akan pernah jemu untuk memberikan sadaqah yang paling mudah itu.
buat kalian
kerana aku tahu. senyum adalah penawar
indeed



No comments:

Post a Comment

© 2009 'Two-column photo blog' by HUGE photo blog

Back to TOP